« What's that!? | トップページ | Sunshine »

What can I do?

わたしに何ができるのか?

Already you know, in Japan unbelievable terrible power of mother nature has burst.
すでにご存知のように、日本では信じ難いほどの自然の威力が炸裂しました。

Thankfully, I was not visited by this earthquake. Now I'm staying in my home town.
ありがたい事に、わたしは被災せずに済み、今、地元に居ます。

I am really appreciated for so many safety confirmation message from my friends.
みなさんからの多くの安否確認のメッセージに心から感謝しています。

To avoid the confusion of the line, I want to say the thank to you who did not send the message either.
もちろん、電話回線の混乱を避ける為にメールを控えてくださったみなさんにも。


Now, I do this...
今、私はこんな事をしてみたり、

Img_5449


Img_5450

And I do that...
こんな事をしてみたり、

Img_5452

I have too much unquiet mind.
落ち着かない気持ちでいっぱいですが、

I should do that I can do now, diligently.
できる事を淡々とするしかないですね。

Then, I send a message for my co-waokers and more people!
なので、この写真を私の同僚たち、そして多くのみなさんに送ります。

Img_5451_forblog_4

|

« What's that!? | トップページ | Sunshine »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/547086/51142255

この記事へのトラックバック一覧です: What can I do?:

« What's that!? | トップページ | Sunshine »